11. nov. 2013

Dis is mah birthday todai

Hej allesammen,
Min morgen startede med at jeg blev vækket med fødselsdagssang af min familie. De havde hentet morgenbrød hos bageren (ummm), og gjort gaver klar. Jeg fik en heel masse, VIRKELIG fantastiske gaver! Da jeg kom over i skolen, fik jeg også gaver af mine veninder -hvilket de overhovedet ikke behøvede, men de VILLE give mig nogle! (Sødt ikke?) Jeg havde virkar i de fleste timer, så vi lavede ikke rigtig noget. Jeg delte slikkepinde ud til klassen, og de sagde alle sammen tillykke, mindst en gang, Haha. Jeg kom hjem, og min mor havde lavet den BEDSTE lagkage til mig! Bagefter spillede jeg ludo med min lillebror, lillesøster og far. Nu er min mor i gang med at lave min (næsten) livret, til mig! Det har været en fantastisk dag, men nu ligger jeg i min seng, med ondt i halsen (øv øv øv). Håber det går væk SNART!

-Emilie

1 kommentar: