9. nov. 2013

New?

Hej alle,
jeg har tænkt lidt (*host* meget) over det med bloggen.. Jeg tror at jeg laver den 100% om! Altså, så den bliver meget, meget anderledes! Den kommer til at handle om mit liv. Ligesom en slags dagbog (bare ikke heelt lige så detaljeret) Der kommer fx til at stå:

Heeyy,
Skolen i dag var egentlig okay. Eva, som jeg har til dansk osv, er gået ned med stress. Vi ved ikke hvornår hun kommer tilbage. Min matematik lære, Sune, havde en god dag, så vi fik fri lidt før. Yaaay. Lige nu sidder jeg og høre Little Mix - Move. Senere skal jeg i byen med min moaar.

Kys, kys

Selvfølgelig skriver jeg meget mere end det. Jeg ved ikke hvad i syntes om det, men efter som jeg kun har 3 followers, er der ikke så mange meninger. Jeg kaster mig ud i det! Hvis det nu bare er helt vildt kedeligt at læse om, så smid lige en kommentar. Jeg tror bare at jeg kommer til at skrive  meget mere herinde, på den måde.

-Emilie♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar